zondag 1 november 2009

Lichte paniek

In de les had ik, met Maartjes hulp, mijn klasgenoten met hun blog toegevoegd aan mijn... ja wat eigenlijk? Ik Google reader aangeklikt, want daarop het ik me aangemeld tijdens de les, omdat ik een Google account heb en omdat netvibes daar niet werkte, dat kon ik me nog herinneren. En daar vond ik iedereen. Ook is daar een knop met "uw items", dus ik daar op klikken en tot mijn grote schrik had 0 items, ik werd 0 keer gevolgd, ik volgde ook 0 personen. Ik wist toch zeker dat ik wel eens iets opgeschreven had over de dingen! Op dat moment had ik dus last van lichte paniek. Ik moest even rustig gaan zitten en nadenken over hoe het nu ook alweer zat. Map erbij en toen kwam het weer wat terug. Dat blijf ik het lastigste vinden, waar ik wat heb geschreven of waar ik iets kan terugvinden. Ook kan ik het mezelf niet uitleggen waarom al mijn medestudenten nu toegevoegd zijn aan mijn Reader, zijn dat dan ook RSS feeds?
Ik heb afgelopen maandag nog aan Maartje gevraagd of de opdracht 4/5 nu klaar was, maar ik moest ook nog wat andere RSS feeds toevoegen en eigelijk weet ik op dit moment niet hoe ik dat moet doen. Ik ga het uitzoeken en bericht later wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten