vrijdag 27 november 2009

ding 23

Klaar! Eigenlijk wist ik het toen we hiermee begonnen al... De weerzin die ik tegen "alles" had is een stuk minder geworden. Veel dingen vind ik zelfs heel erg leuk en ik ben in ieder geval heel blij dat ik er op deze manier mee te maken heb gekregen, want het was anders waarschijnlijk nooit gebeurd. Ik ga mooi m'n facebookaccount niet opzeggen, ik heb nu eidelijk een eigen e-mail adres en ik heb er zelfs over gedacht om een nieuwe "familieblog" aan te maken, maar volgens mij werkt facebook hiervoor voor mij ook heel goed. Ik word nu ook wat beter thuis in het uploaden van foto,s, ze op de computer krijgen is soms nog een probleem, maar dat gaat ook wel lukken. Ik had het wel leuker gevonden als we als cususten (ikzelf voorop) onder elkaar wat intensiever met onze reacties waren bezig geweest, dus dat we wat meer contact hadden gehad via onze blog (zoals ik dat dan nu op facebook zie).
Ik ben blij met de dingen, er is wel een wereld voor me opengegaan, al was het soms bloed zweet en tranen!

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met het afronden van de dingen. Je houdt er een heleboel vaardigheden aan over en je bent wat meer gesetteld in web 2.0
    Zelf vind ik juist dat jullie wel veel op elkaars blogs gereageerd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed hé, je bent klaar! En je vond het nog leuk ook! Gelukkig hoef je voor de toets van morgen minder inspanning te leveren, jij oefent elke dag al!
    Tot morgen!
    Marloes

    BeantwoordenVerwijderen