maandag 2 november 2009

Ding 6

NYC - Brooklyn Bridge and World Trade Center In de les had ik samen met Manda deze foto, of eigenlijk alleen de URL (?) hier geplaatst. Omdat het toen bijna tijd was heb ik op "nu opslaan" geklikt. Ik moest dus even kijken hoe ik dat weer moest oproepen. Onder "bericht publiceren"en "nu opslaan" staat "terug naar berichtenlijst", tot mijn verbazing stonden daar nog 2 concepten in, dus ik zal even kijken wat ik daar al eerder gedaan heb, ( maar weer vergeten was). Toen ik deze foto opgeslagen heb waren het alleen maar cijfertjes en lettertjes, nu ik hem weer tevoorschijn haal is het de foto. Dit is de "Brooklyn Bridge", we zijn afgelopen zomer naar familie in America geweest en hebben toen eerst twee dagen in New York rondgekeken, dit plekje was wel heel bijzonder, vandaar een foto hiervan.

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor en als je op de foto klikt kom je uit op de juiste plaats in Flickr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hartstikke leuk, dat wist ik niet. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen