vrijdag 13 november 2009

Ding 18

Nou, hier ben ik iets enthousiaster over, dan over de vorige dingen, niet dat ik die minder leuk vind, ik vind het soms gewoom moeilijk om te weten hoe ik iets moet doen. Eerst wéér alle blogs gelezen over ding 18. Ook hier moest ik me weer aanmelden. Boeken toevoegen aan een lijstje ging ook goed. Toen herinnerde ik me iets te hebben gelezen van Maartje (als reactie op een blog) over een link en ontdekoefening, dus dat opzoeken. Daarna ben ik weer terug gegaan naar Library Thing. Er moesten voor de oefening 10 boeken toegevoegd worden en ik had er maar 7, dus nog een paar toevoegen, toen klikken (links) op "hoofd pagina", daar zag ik dat er net iemand na mij dezelfde titel tot zijn lijstje had toegevoegd. Daar kun je dan ook op klikken en dan kom je op diegene's lijstje. Dat vond ik wel leuk(dat er blijkbaar op dát moment ook iemand bezig is) en ook een beetje eng. Ik schrok een beetje toen alle namen "schuilnamen" (hoe noem je dat ook weer) waren en ik gewoon p.harpschoot heette. Ik dacht; "dat moet veranderen", dus ik weer naar profiel en daar stond rechtsbovenin "mijn profiel/instellingen veranderen" en toen kon ik via mijn paswoord mijn "gewone" naam veranderen. Gelukkig, het stond ietwat "sullig", met mijn eigen naam.
Ik heb blijkbaar al iets gedaan met LibraryThing Widget, maar hoe ik dat nu moet linken naar mijn blog ga ik nog even uitzoeken.

1 opmerking:

  1. Hoi hoi! Wat leuk dat je op mijn blog gereageerd hebt! En ik zag je foto erbij!!! (maar helaas niet bij de volgers) Ik zag ook dat de tekst er bij Lysbeth doorheen stond, ik weet ook niet hoe dat kan. Weet jij al wat een LibraryThing Widget is?

    BeantwoordenVerwijderen