vrijdag 13 november 2009

Ding 16; You Tube

Nu weet ik dat de het de opdracht is om over de dingen te schrijven, maar ik zit hier vandaag nu al even achter de computer. Ik heb een leuk filmpje van Mr Bean at the library gevonden, ik wil hem op m'n blog zetten zoals ik daarstraks met het lezen van alle blogs, bij sommige anderen ook heb gezien, maar het lukt me met geen mogelijkheid! Ik las dan ook nog verscheidene keren dat "het allemaal enorm meeviel". Wat doe ik verkeerd. Ik heb zelfs al een account bij You Tube, ik heb de video al in een soort van lijstje. Ik weet alleen niet hoe ik hem moet verplaatsen naar deze plaats, waar je de nieuwe berichten maakt. Zoals het er op dit moment voor staat wordt dit helemaal niets voor in mijn bibliotheek, want het is veel te ingewikkeld. Leuk om naar te kijken, niet leuk om te doen.

4 opmerkingen:

  1. Wanneer je, in YouTube, het filmpje (van mister Bean)bekijkt zie je aan de rechterkant het hokje 'insluiten'. Op de code binnen het vakje klikken, deze wordt dan blauw. Dan rechtsklikken met de muis en kopiëren. Daarna een nieuw bericht in je blog maken en de code, door rechtermuisknop klikken, plakken waar je normaal je tekst maakt. Via de voorbeeld functie kun je zien wat het resultaat is voor dat je echt gaat publiceren. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Ik heb het geprobeerd, eerst zag ik natuurlijk het hokje "insluiten" niet, want ik had niet op "afspelen" geklikt, toen ik dat gedaan had, heb ik precies gedaan wat jij zei. Ik kreeg toen het bericht;"De HTML-code kan niet worden geaccepteerd: Tags cannot enclose: PARAM". Het is dus weer niet gelukt. Wat deed ik fout.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is raar. Ik heb zelf nog even weer opnieuw een poging gedaan. Dit gaat nog steeds goed. We hebben het er maandag nog wel over.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik las je berichtje net en zou reageren maar ik zie dat Ruud het je al perfect heeft uitgelegd! Hoop dat het je nu lukt!
    Oant moarn! Pleunie

    BeantwoordenVerwijderen