vrijdag 24 juni 2011

Ding 21 Aquabrowser, My Discoveries etc.

Ik heb eerst "ding 21" doorgenomen via de site van 23dingen. Ik heb me daarna zelfs aangemeld voor een "My Discoveries" account. En toen... dan stop het bij mij, ik vind het moeilijk om ergens "tags" aan te hangen (die iedereen dan kan zien), ik weet zo snel niet waar ik een lijstje van moet maken (dat doe ik op papier ook al niet, ik neem meestal boeken mee op het moment dat ik ze tegenkom en toe ben aan een nieuw boek) Ik snap wel dat het voor heel veel mensen handig is om hier wel gebruik van te maken. Maar eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig naar hoeveel mensen dat ook daadwerkelijk doen. Zijn daar ook gegevens van bekend?

1 opmerking:

  1. Er zijn vast gegevens bekend over hoeveel mensen daadwerkelijk ergens 'tags' aan hangen. Ik zou het zo niet weten, maar je zou eens aan de 'aquabrowserbeheerders' kunnen vragen.
    En verder: je zegt het eigenlijk zelf al...even snel iets doen werkt niet echt in deze cursus. (Wel begrijpelijk als je het 23e Ding wilt halen!)Je moet even de rust nemen om rustig iets uit te vogelen, dan valt het kwartje volgens mij vanzelf.
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen