zaterdag 18 juni 2011

Ding 14; Instant Messaging

Het was wel even schrikken. Ik had de "chatfunctie" geinstalleerd (zodat ik hem niet meer hoefde te zoeken)En toen ik op een avond thuis kwam en man en kind samen op de computer aantrof zag ik niet een, maar twee mensen die met me wilde chatten. Dat komt blijkbaar steeds tevoorschijn als wie dan ook met de computer bezig is (net als msn geloof ik, wat ik overigens zeer irritant vind). Ik heb man en kind van de computer gejaagd en heb uiteindelijk met mijn coach een behoorlijk tijdje gechat (nadat we beiden een beetje hulp kregen van onze respectievelijke partners omdat we niet wisten hoe we de koptelefoon aan de praat(haha) kregen) De tweede chatter dacht dat er niet gereageerd werd en gaf het op (ik wil zo'n knipoogje doen, maar weet niet hoe het moet). Even later werd er nog iemand toegevoegd aan onze chatsessie. Dit ging overigens niet van een leien dakje en volgens mij kun je al helemaal niet met z'n drieen praten (of kan dit uiteindelijk wel als je een beetje weet wat je doet?)Het was een leuke ervaring en via de koptelefoon versta je elkaar in ieder geval heel helder. Op naar ding 11, 12,13,15,17,20 of 21

1 opmerking:

  1. Hoi Dutchgirl

    De vaart zit er behoorlijk in zie ik.

    Inderdaad grappig om te ontdekken dat chatten toch ook leuk kan zijn. En met de koptelefoon blijven de gesprekken ook over dezelfde onderwerpen gaan. Krijg je meteen antwoord op een vraag. Al typend willen vraag en antwoord nog wel eens uit elkaar lopen. Bovendien is het dan erg verleidelijk ondertussen iets anders te gaan doen.
    Ik blijf opletten of ik je online zie!

    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen