zondag 19 juni 2011

Ding 12; Twitter

Men kan vinden dat Twitter ook iets is voor de bibliotheek, ik vind dat je daarvoor ook een blog of website kunt gebruiken. Ik keek via de site van 23dingen naar een voorbeeld van Twitter door het Vredespaleis en daar (na het doorlinken)kreeg ik eerst niets Twitterachtigs te zien. Na verschillende keren proberen zag ik twee berichtjes van een dag oud. Deze postings kun je dan ook wel via je blog/site laten weten. Er zou dan nl. constant iemand gereed moeten zijn om te twitteren. Twitter is iets voor jeugd (en Anouk) die constant met hun allernieuwste/duurste telefoontjes aan hun hand geplakt door het leven(kunnen)gaan. Niks mis mee trouwens, alleen (nog) niets voor mij. (Ook al omdat mijn telefoon van de vorige eeuw is)

1 opmerking:

  1. Hoi Dutchgirl

    Als je voor de bibliotheek een twitteraccount wilt bijhouden, moet je wel elke dag een nieuwtje plaatsen.
    Wel bereik je een andere doelgroep via twitter en dat biedt misschien kansen.

    Misschien toch niet alleen iets voor de jeugd? Ik las dat weggebuikers erg tevreden zijn over de ANWB twitter. Dit in verband met actuele verkeersinformatie.

    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen