donderdag 23 juni 2011

Ding 17 mobiel internet

Bij mij in huis hebben drie mensen mobiel internet, nou ja, twee hoor ik net want een heeft geen wifi.(Dat vind ik dan alweer ingewikkeld) Op de site van 23 dingen heb ik verschillende dingen gezien waarvan ik dacht; dat is handig! Met je telefoontje op een straat richten en dan meteen zien welke huizen er te koop staan, welke makelaar ze hebben en wat ze kosten. Dat je met je mobieltje bepaalde winkels of instanties kunt opzoeken alleen door je telefoontje in een bepaalde richting te houden. Ik zie de handigheid daar wel van in. De attendering van de bibliotheek komt via je mobieltje binnen, je bent toch al in de stad en je kunt meteen even langs. Ik ben nog steeds een beetje van de: "een telefoon is om te bellen (of eventueel gebeld worden). Maar door dit "ding" ben ik daardoor wel van mening veranderd. Zelf ben ik nog niet zo ver, maar dat komt ongetwijfeld nog, als de "rest" alweer met iets nieuws bezig is...

1 opmerking:

  1. Hoi Dutchgirl

    Tegenwoordig is bellen met je smartphone inderdaad bijna "bijzaak".
    De mobiele telefoon wordt ook voor allerlei andere toepassingen gebruikt. En zo'n klein apparaat daarvoor is natuurlijk reuze handig. Nog handiger dan de Ipad overal mee naar toe nemen.
    En ja, we lopen snel achter de feiten aan wat deze ontwikkelingen betreft. Dat geldt ook al voor de 23dingen!

    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen