zondag 22 mei 2011

Ding 8 Online plaatjes bewerken






Eerst lukte dit niet, ik kreeg als het ware de "sitenaam" hier in dit blokje. Ik heb dit toen maar gelaten voor wat het was en wilde aan "picnik" beginnen. Ik wilde weer een foto "uploaden" en toen zag ik warempel iets in het rijtje staan waarin ik "Postit2.www.txtpic-com" herkende en ik dacht; het staat er dus toch. Vandaar dat ik weer gauw naar m'n blog ben gegaan en het nog een keer geprobeerd heb. Het lukte dit keer wel! Nu toch nog even "picnikken".

1 opmerking:

  1. Ik zie dat je de smaak goed te pakken hebt.

    Ja waar blijven de volgers en de reacties? Jammer dat niet iedereen even enthousiast is. Alle adressen staan op onze weblog en dan is "volgen" toch een koud kunstje zou je denken.......

    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen