zondag 22 mei 2011

Ding 7 Flickr verder ontdekken

Enkele maanden geleden waren ik, m'n zus en m'n oudste zoon Tensen (11) in Berlijn. Eigenlijk had ik de foto's nog nooit terug gezien tot ik weer iets met Flickr moest doen voor de 23 dingen. Toen ik "ding 7" opzocht in de 23 dingen vond ik een onderwerp dat "shape collage" heette. Ik dacht meteen dat ik dat wel wilde proberen. Een aantal dagen later wilde ik "shape collage" weer "even snel" terug vinden, maar ik vond het lastig te vinden. Nadat ik het weer teruggevonden had moest ik ook het programma downloaden en installeren. Ik was alleen thuis en dan durf ik dat soort dingen eigenlijk niet te doen. Er stond bij "download gratis", maar ik moest ook het programma "java" installeren of downloaden (dat weet ik al niet meer). Ik ben dan meteen wantrouwig en denk dan dat ik ergens voor moet gaan betalen.
Maar ik vind het wel heel leuk dat het gelukt is (tot hier aan toe dan, ik ben benieuwd hoe het op het blog komt te staan)

3 opmerkingen:

  1. Hey Dutchgirl, ziet er leuk uit, zo'n shape collage! Heb ik helemaal gemist tijdens mijn ontdekkingstocht in het flickr-landschap. Leuk, om van elkaar te leren en ideeen op te doen. En stoer van je, dat je het aandurfde om de boel te instaleren/downloaden. Nog een paar 'dingen' verder en je bent een echte wizz-kid! See you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, moet zijn 'installeren', met dubbel L...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Dutchgirl,

    Nou dat is goed gelukt!
    Wat betreft downloaden hoef je niet bang te zijn, dat je iets gaat betalen.
    Voor het zover is, worden er altijd gegevens van je gevraagd of een wachtwoord.

    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen