dinsdag 17 mei 2011

"de rest van de 23 dingen"

Oei, dat viel tegen, de 23 dingen twee jaar verder weer oppakken. Ik kon gewoon het begin niet vinden. Wat dat betreft had ik beter weer helemaal opnieuw kunnen beginnen, maar ja dat zou ook zonde zijn geweest van al het werk dat ik al gedaan heb. Dit is (na hulp van mijn coaches)mijn eerste bericht. Ik ga kijken hoe het op het blog staat en daarna met frisse moed verder met ding ... Ja welk ding eigenlijk? Dat heb ik ergens opgeschreven. En waar komt het dan te staan, in volgorde van nummer (of zou ik het daar kunnen krijgen) of na ding 23 van 2009? We zullen het zien.

5 opmerkingen:

  1. Ha die Dutchgirl,

    Goed jou ook te zien op het web!
    De publicatie datum bepaalt de volgorde van de berichten op je weblog. Als je de gadget "zoeken in dit blog" toevoegt, kun je heel gemakkelijk via zoekwoorden de dingen terug vinden die je al gedaan hebt.
    Succes met "de rest".

    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga eens even kijken naar "zoeken in dit blog", daar heb ik met "het vorige" nooit iets mee gedaan. Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb "zoeken in dit blog" toegevoegd. Een ook "Nieuws". Nu zie ik mijn volgers niet meer, wat moet ik nu doen om mijn volgers weer te zien te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dutchgirl
    Volgens mij zijn van alle weblogs de volgers even onzichtbaar.
    We wachten even af.
    Als het goed is, heb je nog weer even de mail gekregen met daarin de dingen die je nog moet doen.
    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Dutchgirl

    De volgers zijn er weer hoor!!
    Dat soort dingen lost zich zelf altijd weer op.

    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen